Broström, S. (2013).
Didaktik i institutionen. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. udg., s. 131-144). Hans Reitzels Forlag.
Lund, R., Meriläinen, S. & Tienari, J. (2013).
Diversity does not travel! I R. Tainio, S. Meriläinen, J. Mäkinen & M. Laihonen (red.),
Limits to globalization: national borders still matter (s. 162-179). Copenhagen Business School Press.
Bruun, J. (2013).
Dreiepunktet ICCS. I R. Mikkelsen & D. Fjeldstad (red.),
Demokrati og lærerbevissthet: Konferanserapport. Nordisk demokratikonferanse for lærerutdanninger (1 udg., s. 7-30). Universitetet i Oslo.
Kemp, P. (2013).
Éduquer dans un monde dangereux. I A. Fagot-Largeault & B. Saint-Sernin (red.),
La philosophie et l'état du monde = Philosophy and the state of the world: Entretiens de l'Institut international de philosophie, Congrès de Paris 2010 (s. 233-243). Vrin.