Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.
Bessems, K.
, Simovska, V., Willems, M.
, Carlsson, M. S. & De Vries, N. (2022).
Factors influencing sustainability of online platforms for professionals: a mixed-method study in OECD countries .
Health Promotion International,
37(1), artikel daab063. adv. onlinepublikation.
https://doi.org/10.1093/heapro/daab063
Winther-Lindqvist, D. A., Haye, A.
, Kousholt, D., Murakami, K.
, Nissen, M. & Tau, R. (2021).
Measured lives - psychology in an era of accelaration: Preface.
International Review of Theoretical Psychologies,
1(1), 1-4. artikel 1.
https://doi.org/10.7146/irtp.v1i1.127093
Clemensen, N., Dannesboe, K. I., Winther, I. W., Jordt Jørgensen, N.
& Kousholt, D. (2021).
Skemaer for en nedlukket hverdag.
Dansk pædagogisk tidsskrift, (2), 9-30.
https://dpt.dk/temanumre/2021-2/skemaer-for-en-nedlukket-hverdag/