Bremholm, J. (red.), Bundsgaard, J. (red.), Fougt, S. S. (red.)
, Skyggebjerg, A. K. (red.), Matthiesen, C., Kristjansdottir, B., Carlsen, D., Berthelsen, U. D., Rørbech, H., Buch, B., Kabel, K.
, Bremholm, J., Bundsgaard, J., Skyggebjerg, A. K. & Fougt, S. S. (2017).
Læremidlernes danskfag. Aarhus Universitetsforlag. Didaktiske studier
Bremholm, J.
& Bundsgaard, J. (2019).
Læsning i PISA 2018. I V. T. Christensen (red.),
PISA 2018: danske unge i en international sammenligning (s. 18-71). VIVE - Viden til velfærd.
Boström, L., Kreienbaum, M. A.
, Andersen, F. Ø., Bostedt, G., Wüllner, S.
, Dahl, K. K. B., Håkansson Lindqvist, M., Seeliger, S., Rahn, S.
& Michel-Schertges, D. (2023).
What About Teacher Shortage? WATSup publications 2021-2023. I
What About Teacher Shortage?: WATSup Publications 2021-2023 (s. 1-360).
Bayer, M., Buchardt, M., Bøndergaard, J., Laursen, P. F., Nielsen, L. T.
& Plauborg, H. (2004).
Læreres læring – aktionsforskning i folkeskolen.