Ratnayake, I. G., Ahl, L. M., Prytz, J.
& Jankvist, U. T. (2024).
From innovation to impact: Factors shaping the scaling success of the triumphs project. In T. Evans, O. Marmur, J. Hunter, G. Leach & J. Jhagroo (Eds.),
Proceedings of the 47th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 4, pp. 49-56). Psychology of Mathematics Education (PME).
Mørck, L. L., Petersen, S., Madsen, M. B. & Styrbæk Kensmark, C. (2024).
Hillerød-modellen: Brobygning, netværk og fællesskabelse arrangeret som (SSP-)samarbejde.
Nordiske Udkast,
Årgang 52(2), 1-29. Article årgang 52, nr. 2.
https://tidsskrift.dk/nu/article/view/152908/195446
Jensen, A. S., Bach, K. M., Nordentoft, H. M., Møller, K. L. & Mariager-Anderson, K. (2024).
Hvorfor deltager de ikke? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback.
Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift,
19(36), 90-106. Article 36.
https://tidsskrift.dk/dut/article/view/140456