Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. In S. Hudecek & K. Avenstrup (Eds.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 ed., pp. 7-11). Dafolo.
Anderson, S. D. (2022).
Gemeinschaft. In C. Markom & J. Tosic (Eds.),
Einführung in die Bildungsanthropologie: Ein Lehrbuch (pp. 230-236). new academic press.
Heiden, T. (Performer), Bundgaard Svendsen, H. (Producer), Friis, K. (Producer) & Bonderup, H. (Producer). (2022).
Giv dit ordblinde barn læsesucceser derhjemme. Interactive production .
https://www.youtube.com/watch?v=zUUCO2ZBgus&t=3s
Nørby, S. (2022).
Glemsel. In T. A. Sørensen, A. Gjedde & R. S. Rasmussen (Eds.),
Hjernen og hukommelse (pp. 96-110). HjerneForum.