Staunæs, D., Bjerg, H.
, Juelskjær, M., Olesen, K. G., Mygind, K. & Stockfleth Olsen, H. (2021).
Etisk datasans og dataledelse: - når data gør mere end de viser.
LEDERLIV – inspiration til livet som leder.
https://lederliv.dk/artikel/etisk-datasans-og-dataledelse
Kofod, K. K. & Bévort, F. (2021).
Fremstilling af tekster. In P. Darmer, B. Jordansen & J. A. Madsen (Eds.),
Paradigmer i praksis: Videnskabsteori og metode i ledelses-og organisationsstudier (2 ed., pp. 127-157). Djøf Forlag.
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Lomholt, R., Christensen, V., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud. Aarhus Universitet, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehaveboernforaeldre_kolding_final.pdf