Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. In E. Jensen & O. Løw (Eds.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (pp. 139-150). Akademisk Forlag.
Nielsen, C. F.
& Wiberg, M. (2022).
Etik og pædagogik. In J. Bjerre & P. F. Laursen (Eds.),
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2 ed., pp. 173-193). Hans Reitzels Forlag.
Ravn, I. (Producer). (2022).
Exactly how do banks create money?. Pictures, Video and sound recordings (digital)
Bessems, K.
, Simovska, V., Willems, M.
, Carlsson, M. S. & De Vries, N. (2022).
Factors influencing sustainability of online platforms for professionals: a mixed-method study in OECD countries .
Health Promotion International,
37(1), Article daab063.
https://doi.org/10.1093/heapro/daab063
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. In S. Hudecek & K. Avenstrup (Eds.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 ed., pp. 7-11). Dafolo.