Aarhus Universitets logo
Aarhus Universitet sætter yderligere fokus på den pædagogiske forskning koblet til det filosofiske område. Professor, dr.phil. Lars-Henrik Schmidt er af rektor for Aarhus Universitet, Lauritz B. Holm-Nielsen, udpeget til at lede et nyt tværfakultært…
Ny bog belyser moderniseringen af mellemlange uddannelser i Danmark og dens tætte sammenknytning med globale og især europæiske forhold.
Frederik Strenfeldt Dr. phil. afhandling "Diagrammatology: An investigation on the Borderlines of Phenomenology, Ontology ans Semiotics" er nu udkommet på forlaget Springer.
Bogen kan bl.a købes her.
ISBN: 978-1-4020-5651-2
The Danish School of Education co-organizes a conference on Lifelong Learning to be held in November 2007 in Malaysia. A call for papers is out now.
Opgaverne omfatter bl.a. deltagelse i udvikling og analyser i team om forskningsprojekter vedr. "Social innovation, institutionel læring og kompetenceudvikling - intervention og effekt". Stillingen er knyttet til enheden "Viden, organisation og…
Brand new learning materials from Learning Lab Denmark's research unit Science, Technology and Learning is soon presented at two international conferences in the far East
Opgaverne er knyttet til forskningsprojekter om 'Social innovation, institutionel læring og kompetenceudvikling – intervention og effekt'.
"Kontrakten" og "Netpilot" - to spritnye produkter fra forskningsenheden Science Technology and Learning - præsenteres i Taiwan og Kina.
Learning Lab Denmark og Forskningsprogrammet i Kompetenceudvikling i et Livslangt Perspektiv inviterer til konference på Danmarks Pædagogiske Universitetsskole
Tal en tanke - om klarhed og nonsens i tænkning og kommunikation, af Vincent F. Hendricks og Frederik Stjernfelt.
Side 75 af 95
Få nyheder fra DPU om pædagogik og uddannelsesforskning og om kommende seminarer, konferencer og åbne forelæsninger.