Velkomst til konferencen: Praksis er praksis er praksis. Lars Emmerik Damgaard Knudsen, lektor, DPU – Aarhus Universitet
Skolen er ’født’ boglig – et historisk perspektiv. Per Fibæk Laursen, professor emeritus, DPU – Aarhus Universitet
Tilblivelser af praksisfaglighed mellem policy-intentioner og pædagogisk forskning i skolens praksisser. Malis Ravn, ph.d.-studerende, DPU og lektor, Professionshøjskolen Absalon
Praksis og/eller faglighed? Om udfordringer og potentialer for faglighed i praksisrettet undervisning. Jeppe Bundsgaard, professor, DPU – Aarhus Universitet
Praksisfaglige potentialer i sprogfag. Line Krogager Andersen, postdoc, Center for Grundskoleforskning, Syddansk Universitet
Samfundsfag i praksis. Anders Stig Christensen, lektor, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kompetenceorienteret praksisfaglig undervisning – perspektiver fra matematikkens didaktik. Tomas Højgaard, lektor, DPU – Aarhus Universitet
Praksisfaglig bag en skærm? Praksisfaglighed i teknologiforståelse. Bjarke Lindsø Andersen, lektor, Professionshøjskolen Absalon.
Styrkelse af praksisfaglighed i folkeskolen gennem erhvervspædagogiske praksisser. Maia Ebsen, adjunkt, Nationalt Center for Erhvervspædagogik, Københavns Professionshøjskole
Praksisfaglighed er en mere radikal ændring af skolen, end vi tror. Helle Bjerg, skoleleder, Skolen på Grundtvigsvej, ekstern lektor DPU.
Klæder integreret praktik i ny læreruddannelse de studerende på til at undervise i praksisfaglighed? Pia Rose Böwadt, docent, Københavns Professionshøjskole