Egelund, N., Hansen, O. H., Csonka, A., Sloth, L., Jørgensen, K., Davidsen, I. & Joen Jacobsen, L. (2012).
Inklusion og læring i praksis: fortællinger fra fremtidens dagtilbud. Ministeriet for Børn og Undervisning.
http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Dagtilbudsomraadet/Fremtidens-dagtilbud-Udviklingsprogrammet/Task-Force-om-Fremtidens-Dagtilbud/~/media/UVM/Filer/Udd/Dagtilbud/PDF%2012/120521%20fremtidens%20dagtilbud%20rapport%20fortaellinger.ashx
Larsen, J. E. & Wiklund, M. (2012).
Inledning. I J. E. Larsen & M. Wiklund (red.),
Humaniora i kunskapssamhället: En nordisk debattbok (s. 7-24). NSU Press.
Egelund, N. (2012).
Introduction. I N. Egelund (red.),
Northern Lights on PISA 2009: focus on reading (1 udg., s. 11-21). Nordic Council of Ministers.
Gjerløff, A. K., Riis Larsen, B., Larsen, C.
, Larsen, J. E., Rasmussen, L. R. & Wiborg, S. (red.) (2012).
I særklasse: inklusion og eksklusion i grundskolen. Selskabet for Dansk Skolehistorie. Uddannelseshistorie Bind 46
Winther-Jensen, T. (2012).
John Locke. I P. Ø. Andersen & T. Ellegaard (red.),
Klassisk og moderne pædagogisk teori (2 udg., s. 702-705). Hans Reitzels Forlag.