Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19-nedlukninger: et personaleperspektiv : datarapport – Pædagoger, pædagogiske assistenter og medhjælpere fra dagtilbud. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehavepersonale_kolding.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Lomholt, R., Christensen, V., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud. Aarhus Universitet, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehaveboernforaeldre_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et lærerperspektiv : datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_skolepersonale_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 3.-9. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_storeskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 0.-2. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_yngsteskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-nedlukninger: Et personaleperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehavepersonale__fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19- nedlukninger: Et børne- og forældreperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehaveboernforaeldre_fase_to.pdf
Prytz, J., Ahl, L. M.
& Jankvist, U. T. (2023).
Towards a sociological explanation of the success of the Back to Basics movement in Sweden, 1970–1980. I K. Bjarnadóttir, F. Furinghetti, A. Karp, J. Prytz, G. Schubring, Y. Weiss & J. Zender (red.),
“Dig where you stand” 7: Proceedings of the seventh International Conference on the History of Mathematics Education (s. 197-212). WTM-Verlag.
https://doi.org/10.37626/GA9783959872560.0