Gulløv, E. (2014).
Rigtige søskende. I
Hvad er søskende?: praktiske og følsomme forbindelser (1. udg., s. 27-43). Akademisk Forlag.
Nihlfors, E., Paulsen, J. M., Skedsmo, G.
, Moos, L., Pulkkinen, S. & Kanervio, P. (2014).
Role and influence of school boards on improving educational quality. I L. Moos & J. Merok Paulsen (red.),
School boards in the governance process (s. 135-148). Springer Science+Business Media.
Søndergaard, D. M., Plauborg, H., Szulevicz, T., Fisker, T. B., Mørup, T., Tetzlaff-Petersen, L., Hagensen, M. W., Hansen, A. V., Gitte, Ø., Pedersen, H. S. & Werborg, P. (2014).
Ro og klasseledelse i folkeskolen: rapport fra ekspertgruppen om ro og klasseledelse . Undervisningsministeriet.
http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Folke/PDF14/Aug/140813%20UVM%20Klasseledelse%20rapport.pdf
Hansen, C. S. (2014).
Selektion. I L. Bæk Brønsted, C. Jørgensen, M. Mottelson & L. J. Muschinsky (red.),
Ny pædagogisk opslagsbog (1. udg., s. 391-396). Hans Reitzels Forlag.
Milana, M., Holford, J., Jarvis, P., Waller, R. & Webb, S. (2014).
Skills assessment, PIAAC and the adult literacy agenda.
International Journal of Lifelong Education,
33(2), 121-124.
https://doi.org/10.1080/02601370.2014.894180
Anderson, S. D. (2014).
Skoleklasse. I L. B. Brønsted, C. Jørgensen, M. Mottelson & L. J. Muschinsky (red.),
Ny pædagogisk opslagsbog (1. udg., s. 402-406). Hans Reitzels Forlag.
Rasmussen, J. (2014).
Socialisering. I H. D. & J. Rasmussen (red.),
Pædagogisk sociologi (1. udg., s. 47-61). Hans Reitzels Forlag.
Hansen, C. S. (2014).
Socialpædagogik. I L. Bæk Brønsted, C. Jørgensen, M. Mottelson & L. J. Muschinksy (red.),
Ny pædagogisk opslagsbog (1. udg., s. 411-415). Hans Reitzels Forlag.