Hanghøj, T., Misfeldt, M.
, Bundsgaard, J. & Fougt, S. S. (2018).
Unpacking the domains and practices of game-oriented learning. I H. C. Arnseth, T. Hanghøj, T. Duus Henriksen, M. Misfeldt, R. Ramberg & S. Selander (red.),
Games and education: designs in and for learning (s. 29-46). Brill | Sense.
https://doi.org/10.1163/9789004388826_003
Hanghøj, T.
, Kabel, K., Hannibal Jensen, S., Mosberg, M.-P. & Beavis, C. (2018).
Games, language and literacy in L1 and L2: a systematic review. Abstract fra ARLE Special Interest Group: Digital Technology and Literacy Education, Methoci, Grækenland.
Hanghøj, T.
, Fougt, S., Bundsgaard, J., Bundsgaard, J., Lorentzen, R. F., Brahe-Orlandi, R.
, Molbæk, L. & Rørbech, H. (2022).
Scenariedidaktik i dansk: et overblik. I
Håndbog i scenariedidaktik (s. 63-80). Aarhus Universitetsforlag.
Hamre, B., Kousholt, K., Staunæs, D. & Krejsler, J. B. (2015).
Eleverne, der skulle blive så dygtige, som de kunne: kategorisering og potentialitet i skolens lærings- og testarrangementer.
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift,
52(3), 21-43.
Hamre, B. & Larsen, V. (2016).
Indledning. I B. Hamre & V. Larsen (red.),
Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde (s. 7-12). Frydenlund Academic.