Thorsteinsson, T., Helms, A. S., Adamsen, L., Andersen, L. B., Andersen, K. V., Christensen, K. B.
, Hasle, H., Heilmann, C., Hejgaard, N., Johansen, C., Madsen, M., Madsen, S. A. L.
, Simovska, V., Strange, B., Thing, L. F., Wehner, P. S.
, Schmiegelow, K. & Larsen, H. B. (2013).
Study protocol: rehabilitation including social and physical activity and education in children and teenagers with cancer (RESPECT).
B M C Cancer,
13(1), 1-7. Artikel 544.
https://doi.org/10.1186/1471-2407-13-544
Larsen, M. S., Kousholt, D., Ploug, N., Moser, T. & Kampmann, J. (2012).
Forskningskortlægning og forskervurdering af skandinavisk forskning i året 2010 i institutioner for de 0-6 årige (førskolen). Dansk Clearinghouse for uddannelsesforskning, DPU, Aarhus Universitet. Clearinghouse Forskningsserien Bind 10
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Udgivelser/Sr11finalreport.pdf
Jensen, B., Berliner, P., Brandi, U., Ravn, I., Kousholt, D., Holm, A., Steiner Rasmussen, O., Kristoffersen, K., Margrethe Nielsen, M., Stougaard, K. & Kristensen Rasmussen, M. (2012).
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport. VIDA-projektet. VIDA-forskningsserien 2012:01
http://edu.au.dk/fileadmin/www.dpu.dk/e-boeger/VIDA_rapporter/Statusrapport_3_www_01.pdf
Mørck, L. L., Birk Carlsen, H., Grøndahl, A., Cramer Jensen , C. & Nørgaard Lerche, I. (2011).
Etik i kollektivt biografiarbejde med mødre til ‘børn i vanskeligheder’.
Nordiske Udkast,
39(1&2), 39-55.
Dahl, K. K. B., Læssøe, J. & Simovska, V. (2011).
Forord. I K. K. B. Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (red.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence : inspireret af Karsten Schnack (s. 5-6). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.