Breiting, S., Busch, H., Læssøe, J., Jensen, J. O., Nørgård, J., Elle, M.
, Carlsson, M. (red.) & Hoffmann, B. (red.) (2004).
Samarbejde om bæredygtig udvikling: Nye perspektiver på samarbejde mellem skole og eksterne aktører. (1. udgave udg.) Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. Samarbejde om bæredygtig udvikling
Bessems, K.
, Simovska, V., Willems, M.
, Carlsson, M. S. & De Vries, N. (2022).
Factors influencing sustainability of online platforms for professionals: a mixed-method study in OECD countries .
Health Promotion International,
37(1), Artikel daab063.
https://doi.org/10.1093/heapro/daab063
Benn, J., Carlsson, M., Nordin, L. L. & Mortensen, L. H. (2010).
Giver skolemad næring for læring? læringsmiljø, trivsel og kompetence. Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Sundhed, samfund, pædagogik og læring Nr. 2
http://dpu.dk/Everest/Publications/Forskning%5CMilj%C3%B8%20og%20sundhedsp%C3%A6dagogik/20101209104347/CurrentVersion/skolemad_naering_laering.pdf?RequestRepaired=true
Bayer, M., Buchardt, M., Bøndergaard, J., Laursen, P. F., Nielsen, L. T.
& Plauborg, H. (2004).
Læreres læring – aktionsforskning i folkeskolen.
Baumbach, T., Michaelsen, M., Hesby, A., Møller, R. H., Højlund, N., Schaumburg-Müller, S.
, Søndergaard, D. M. & Rasmussen, P. (2020).
Sociale medier skal fjerne ulovligt indhold.
Politiken,
Sektion 2 (Kultur), 5-5.
https://politiken.dk/debat/kroniken/art7802316/Sociale-medier-skal-fjerne-ulovligt-indhold