Knudsen, H., Larsen, M. R. (red.)
, Jartoft, V., Kousholt, D., Raith, J. K. & Akselvoll, M. Ø. (2014).
Forældresamarbejde og inklusion: Afdækning af et vidensfelt i bevægelse. I M. R. Larsen (red.),
Forældresamarbejde og inklusion: Afdækning af et vidensfelt i bevægelse http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Folke/PDF14/Maj/140508%20Rapport%20om%20foraeldresamarbejde%20og%20inklusion%20med%20bilag.ashx
Søndergaard, D. M., Plauborg, H., Szulevicz, T., Fisker, T. B., Mørup, T., Tetzlaff-Petersen, L., Hagensen, M. W., Hansen, A. V., Gitte, Ø., Pedersen, H. S. & Werborg, P. (2014).
Ro og klasseledelse i folkeskolen: rapport fra ekspertgruppen om ro og klasseledelse . Undervisningsministeriet.
http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Folke/PDF14/Aug/140813%20UVM%20Klasseledelse%20rapport.pdf
Larsen, M. S., Kampmann, J., Persson, S., Moser, T., Ploug, N.
, Kousholt, D. & Sommersel, H. B. (2013).
Forskningskortlægning og forskervurdering af skandinavisk forskning i året 2011 i institutioner for de 0-6 årige (førskolen). Dansk Clearinghouse for uddannelsesforskning. Clearinghouse-forskningsserien Nr. 14
Mørck, L. L., Hussain, K., Møller-Andersen, C., Özüpek, T., Palm, A.-M. & Hedegaard Vorbeck , I. (2013).
Praxis development in relation to gang conflicts in Copenhagen, Denmark.
Outlines,
14(2), 79-105.
http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/outlines/article/view/9794