Den første danske rapport om ICCS med titlen ICCS 2009, Internationale hovedresultater sammenligner elever fra 8. klassetrin i 38 lande. ICCS placerer danske og finske 8. klasseelever som de absolut dygtigste i verden, når det gælder viden om samfundsforhold, politik og demokratiets virkemåde.
Rapport 4 (2012): ICCS 2009, de danske elever (pdf).
Denne rapport fokuserer på de danske elevers svar, der beskrives og analyseres i detaljer. Rapporten fokuserer desuden på nordiske sammenhænge. Internationale hovedtal er inkluderet i et appendiks.
Rapport 3 (2011): Unges politiske dannelse. En sammenfatning af ICCS 2009 (pdf).
Denne rapport indeholder et udvalg af de vigtigste elevresultater fra Rapport 1 og giver en kort sammenfatning af de internationale sammenligninger.
Rapport 2 (2010): ICCS 2009, Det europæiske modul (pdf).
I denne rapport præsenteres hovedresultaterne af et særligt delprojekt af ICCS med deltagelse af 24 europæiske lande.
Rapport 1 (2010): ICCS 2009, Internationale hovedresultater (pdf).
I denne rapport præsenteres de internationale hovedresultater med sammenligninger af resultater for elever, lærere og skoleledere i projektets 38 lande.