Rasmussen, J. & Rash-Christensen, A. (2015).
Målstyring: Nye Fælles Mål. I J. Rasmussen, C. Holm & A. Rash-Christensen (red.),
Folkeskolen - efter reformen (1. udg., s. 113-132). Hans Reitzels Forlag.
Rasmussen, J., Rasch-Christensen , A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D., Lorenzen, R.
& Torre, A. (2017).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik: et overvejende kvalitativt mixed methods studie. Danish School of Education, Aarhus Universitet og UC VIA.
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Aktuelt/Ebog_-_Undervisning_med_Faelles_Maal_i_dansk_og_matematik.pdf
Rasmussen, J., Rasch-Christiansen, A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D. & Smith, E. (2019).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik (2. runde): et overvejende kvalitativt mixed-method studie (2. runde). (1 udg.) Århus Universitet.
https://www.uvm.dk/publikationer/2019/190927-undervisning-i-faelles-maal-i-dansk-og-matematik
Raeside, R., Egdell, V., Graham, H., Berthet, T., Goffette, C., Simon, V., Vero, J., Chiappero-Martinetti, E., Acconcia, G., Scervini, F.
, Kjeldsen, C. C. & Dan, A. (2015).
Understanding agents’ views of youth unemployment and young people’s integration into society. I
Participatory research: deliverable 5.4: report on the quantitative case studies (Work package 5) (s. 4-51). society-youth.eu.
http://www.society-youth.eu/images/media/del_5_4_report_quantitative_case_studies_july_2015.pdf
Prilop, C. N., Schwedler-Diesener, A., Holstein, A., Bussmann, A. & Kleinknecht, M. (2023).
Video-based training of the core practice providing-feedback-in-student-work-phases – Evaluation of a flipped classroom design. I M. Ahlers, M. Besser, P. Kuhl & C. Herzog (red.),
Digitales Lehren und Lernen im Fachunterricht: Aktuelle Entwicklungen, Gegenstände und Prozesse (s. 184-204). Beltz Juventa Verlag.
https://content-select.com/de/portal/media/download_oa/9783779970934/?client_id=406
Pilgaard, M., Basballe, D. A., Buus, L.
, Nørgård, R. T., Kjeldsen, C. C., Madsen, S. R. & Hjorth, M. (2022).
Educational makerspaces in Danish primary and lower-secondary schools: Preliminary insights from an ongoing evaluation of 17 municipalities makerspace initiatives. I
Proceedings of 6th FabLearn Europe / MakeEd Conference 2022 Artikel 16 Association for Computing Machinery.
https://doi.org/10.1145/3535227.3535243