Schilhab, T. (2020).
Forord. In J. Bærenholdt & M. Hald (Eds.),
Udeskole i teori og praksis (pp. 5-14). Dafolo.
Schilhab, T. (2020).
Forord. In
Pædagogik og hjernen: en introduktion til fagområdet pædagogisk neurovidenskab Hogrefe Verlag.
Hasse, C., Brok, L. S., Bjerg, H.
, Kamstrup, A. K., Polack, W. F. & Rosenbæk, P. (2013).
Forbløffende praksisser: et interventionslaboratorium. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
http://projekter.au.dk/fileadmin/projekter/Brobygning/pub1tilhjemmesideEND.pdf
Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 160-184). Frydenlund Academic.
Sørensen, J. J. W. H., Pedersen, M. K., Munch, M. K., Haikka, P., Jensen, J. H., Planke, T., Andreasen, M. G., Gajdacz, M., Mølmer, K., Lieberoth, A. & Sherson, J. F. (2016).
Exploring the Quantum Speed Limit with Computer Games.
Nature,
532(7598), 210-213.
https://doi.org/10.1038/nature17620,
https://doi.org/10.1038/s41586-020-2515-2