Nørby, S. & Myszak, A. (2008).
Indledning. In A. Myszak & S. Nørby (Eds.),
Positiv Psykologi: En introduktion til videnskaben om velvære og optimale processer (pp. 13-22). Hans Reitzels Forlag.
Nickelsen, N. C. M. & Bendixen, M. (2012).
Indledning. In M. Bendixen & N. C. Mossfeldt Nickelsen (Eds.),
Innovationspsykologi: en antologi om erhvervspsykologiens bidrag til innovation (pp. 7-15). Dansk Psykologisk Forlag.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Indledning. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 7-32). Frydenlund Academic.
https://www.frydenlund.dk/boeger/varebeskrivelse/5525
Nørgård, R. T., Harbo, K., Aaen, J. H., Caviglia, F. & Dalsgaard, C. (2019).
Hvordan kan vi understøtte de studerendes akademiske digitale kompetencer på de videregående uddannelser? Et 2-årigt udviklingsprojekt på tværs af 5 danske uddannelsesinstitutioner. Abstract from DUN Konferencen 2019, Odense, Denmark.
https://dun-net.dk/media/772972/1b-ff-hvordan-kan-vi-understoette-de-studerendes-akademiske-digitale-kompetencer-paa-de-videregaaende-uddannelser.pdf