Elf, N. F., Christensen, M. V.
, Kabel, K., Steffensen, T., Skov, L. I. & Hauer, K. (2023).
Forfattere som Glenn Bech og Thomas Korsgaard kan i danskundervisningen modvirke social ulighed.
Skolemonitor.
https://skolemonitor.dk/debat/art9209734/Forfattere-som-Glenn-Bech-og-Thomas-Korsgaard-kan-i-danskundervisningen-modvirke-social-ulighed
Broström, S. (2023).
Mål og indhold. In T. Ankerstjerne (Ed.),
Temaer og aktiviteter i skole- og fritidspædagogik (pp. 227-242). Hans Reitzels Forlag.
Aarkrog, V. (2023).
Transfer. In M. Riis & A. Brodersen (Eds.),
Erhvervsdidaktisk opslagsbog (pp. 311-314). Hans Reitzels Forlag.
Wahlgren, B. (2023).
Voksendidaktik. In M. Riis & A. Brodersen (Eds.),
Erhvervspædagogisk opslagsbog (pp. 343-347). Hans Reitzels Forlag.
Skovbjerg, H. M., Hansen, J. H., Sand, A-L., Jensen, J-O.
, Lieberoth, A., Lasthein Lehrmann, A. & Jørgensen, H. H. (2022).
"MÅ jeg være med?": En forskningsrapport om leg, inklusion og fællesskab i skolen. Designskolen Kolding.
Peifer, C., Wolters, G., Harmat, L., Heutte, J., Tan, J., Freire, T., Tavares, D., Fonte, C.
, Andersen, F. Ø., van den Hout, J., Simlesa, M., Pola, L., Ceja, L. & Triberti, S. (2022).
A Scoping Review of Flow Research.
Frontiers in Psychology,
13, [815665].
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.815665
Jones, L. M.
, Anderson, S. D., Læssøe, J., Banzhaf, E.
, Jensen, A., Bird, D. N., Miller, J., Hutchins, M., Yang, J., Garrett, J., Taylor, T., Wheeler, B. W., Lovell, R., Fletcher, D., Qu, Y., Vieno, M.
& Zandersen, M. (2022).
A typology for urban Green Infrastructure, to guide multifunctional planning of nature-based solutions.
Nature-based Solutions,
2, [100041 ].
http://10.1016/j.nbsj.2022.100041