Berliner, P., Thomsen, R., Toftgaard Rossen, R., Jensen, L. & Sonniks, M. (2017).
Familieklasser i Nuuk: en problemopløsende praksis. I B. Kleist Pedersen, F. A. J. Nielsen, K. Langgård, K. Pedersen & J. Rygaard (red.),
Grønlandsk kultur- og samfundsforskning 2015-17 (s. 155-168). Ilisimatusarfik/Forlaget Atuagkat.
Rossen, R., Jensen, L., Thomsen, R., Sonniks, M. & Berliner, P. (2017).
Familieklasser i Nuuk: at skabe rum for fredelige løsninger midt i skolen.
Psyke & logos,
38(1), 102-125.
Lysgaard, J. A., Ljungdalh, A. K. & Tafdrup, O. A. (2017).
Hvorfor uddannelsesvidenskab? I A. K. Ljungdalh, J. A. Lysgaard & O. A. Tafdrup (red.),
Uddannelsesvidenskab: en kritisk introduktion (s. 7-14). Samfundslitteratur.
Laursen, P. F. (2017).
Læring og didaktik. I A. Kruse Ljungdalh, J. Andreasen Lysgaard & O. A. Tafdrup (red.),
Uddannelsesvidenskab: en kritisk introduktion (s. 51-68). Samfundslitteratur.
Andresen, B. B. (2017).
Learning analytics for formative purposes. I A. Tatnall & M. Webb (red.),
Tomorrow's learning: Involving Everyone. Learning with and about Technologies and Computing - 11th IFIP TC 3 World Conference on Computers in Education, WCCE 2017, Revised Selected Papers (s. 269-280). Springer.
Qvortrup, A.
& Wiberg, M. (2017).
Learning between means and aims. I A. Qvortrup & M. Wiberg (red.),
Dealings with conceptualisations of learning: learning between means and aims in theory and practice (s. 1-12). Brill | Sense.
Jensen, L., Toftgaard Rossen, R., Thomsen, R., Sonniks, M. & Berliner, P. (2017).
Man skal kunne se glæden: familieklassen i Nuuk: tryghed, åbenhed og fælles læring.
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift,
54(5/6), 123-140.