Jensen, L., Toftgaard Rossen, R., Thomsen, R., Sonniks, M.
& Berliner, P. (2017).
Man skal kunne se glæden: familieklassen i Nuuk: tryghed, åbenhed og fælles læring.
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift,
54(5/6), 123-140.
Wahlgren, B. (2017).
Perspektiver. I N. Örnfeld, K. Hecksher, E. Findalen, P. Holm & S. E. Sørensen (red.),
Progressiv læring: tydelige mål og kontinuerlig feedback (s. 36-37). Undervisningsministeriet.
Wahlgren, B., Mariager-Anderson, K. & Larson, A. (2017).
Review: Bohlinger, S., Haake, U., Helms Jørgensen, C., Toivianen, H. and Wallo, A. (eds.) (2015), Working and learning in times of uncertainty : challenges to adult, professional and vocational education.
Scuola democratica, (1), 231-233.
https://doi.org/10.12828/86515
Rasmussen, J., Rasch-Christensen , A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D., Lorenzen, R.
& Torre, A. (2017).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik: et overvejende kvalitativt mixed methods studie. Danish School of Education, Aarhus Universitet og UC VIA.
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Aktuelt/Ebog_-_Undervisning_med_Faelles_Maal_i_dansk_og_matematik.pdf