Wahlgren, B. (2017).
Perspektiver. I N. Örnfeld, K. Hecksher, E. Findalen, P. Holm & S. E. Sørensen (red.),
Progressiv læring: tydelige mål og kontinuerlig feedback (s. 36-37). Undervisningsministeriet.
Rasmussen, J., Rasch-Christensen , A., Molbæk, M.
, Kristensen, R. M., Reimer, D., Lorenzen, R. & Torre, A. (2017).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik: et overvejende kvalitativt mixed methods studie. Danish School of Education, Aarhus Universitet og UC VIA.
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Aktuelt/Ebog_-_Undervisning_med_Faelles_Maal_i_dansk_og_matematik.pdf
Wiberg, M., Dohn, N. B.
, Kauffmann, O., Qvortrup, A. & Holm-Pedersen, P. (2016).
An interview with Christopher Winch. I A. Qvortrup, M. Wiberg, G. Christensen & M. Hansbøl (red.),
On the Definition of Learning (s. 273-298). Syddansk Universitetsforlag.
Qvortrup, A.
, Wiberg, M. & Holm-Pedersen, P. (2016).
An interview with Paul Cobb. I A. Qvortrup, M. Wiberg, G. Christensen & M. Hansbøl (red.),
On the definition of learning (s. 245-271). Syddansk Universitetsforlag.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015 : Fredericia kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015 : Billund kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015: Nordfyns kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud: læringsrapport 2015 : Hedensted kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.
Hansen, O. H., Nordahl, T., Øyen Nordahl, S., Hansen, L. S. & Hansen, O. (2016).
Dagtilbud - Læringsrapport 2015: Svendborg kommune. Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis, Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet.