Bakke, G. E., Engh, L., Gaarder, I., Gravås, T., Haug, E. H., Holm-Nordhagen, A., Schulstok, T.
& Thomsen, R. (2020).
Nasjonalt kvalitetsrammeverk for karriereveiledning. Presentasjon av områdene kompetansestandarder, karrierekompetanse og etikk. Kompetence Norge.
Jensen, L., Toftgaard Rossen, R., Thomsen, R., Sonniks, M.
& Berliner, P. (2017).
Man skal kunne se glæden: familieklassen i Nuuk: tryghed, åbenhed og fælles læring.
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift,
54(5/6), 123-140.
Rasmussen, J. & Rash-Christensen, A. (2015).
Målstyring: Nye Fælles Mål. I J. Rasmussen, C. Holm & A. Rash-Christensen (red.),
Folkeskolen - efter reformen (1. udg., s. 113-132). Hans Reitzels Forlag.
Benn, J. (2015).
Maddannelse, kompetencer og læring. I K. Bergström, I. M. Jonsson, H. Prell, I. Wernersson & H. Åberg (red.),
Mat är mer än mat: samhällsvetenskapliga perspektiv på mat och måltider (s. 69-78). Göteborgs Universitet.
Broström, S. (2013).
Leg og læring. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1 udg., s. 223-234). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S. (2019).
Leg i 1. klasse. I A. Andreassen Becher, E. Bjørnestad & H. D. Hogsnes (red.),
Lek i begynneropplæringen: lekende tilnærminger til skole og sfo (s. 43-56). Universitetsforlaget.