Wahlgren, B. (2017).
Perspektiver. I N. Örnfeld, K. Hecksher, E. Findalen, P. Holm & S. E. Sørensen (red.),
Progressiv læring: tydelige mål og kontinuerlig feedback (s. 36-37). Undervisningsministeriet.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 230-242). Frydenlund Academic.
Dyssegaard, C. B., Egelund, N., Hjorth, M. F., Sørensen, L. B., Andersen, R., Ritz, C., Tetens, I., Michaelsen, K. F., Astrup, A. & Sjödin, A. M. (2016).
Normal weight children have higher cognitive performance: independant of physical activity, sleep, and diet.
Physiology & Behavior,
165, 398-404.
https://doi.org/10.1016/j.physbeh.2016.08.021