Fristrup, T. (2019).
Introduction. I T. Fristrup (red.),
Socially engaged practices in museums and archives (s. 5-16). Jamtli Forlag.
Fristrup, T., Odgaard, C. K. & Madsen, I. B. (2019).
Et dis/ability perspektiv. I K. E. Petersen & J. Hedegaard Hansen (red.),
Inklusion og eksklusion: en grundbog (s. 163-178). Hans Reitzels Forlag.
Fristrup, T., Cort, P. S., Larson, A., Thomsen, R., Boelskifte Skovhus, R.
& Kristensen, J. E. (red.) (2024).
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse. DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509
Fristrup, T., Dreyer, I. & Guldbæk Holgersen, O. (2024).
Når WPR-og PIA-tilgangen kombineres. I T. Fristrup, P. Cort, A. Larson, R. Thomsen, R. Boelskifte Skovhus & J. E. Kristensen (red.),
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse (s. 92-111). DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509
Friedrichsen, A. (red.), Grunnet, C. C. (red.), Lundager Jensen, H. J., Nielsen, E. A., de Mylius, J., Wolgast, K., Zerlang, M., Hansen, U., Rostbøll, B. F.
, Skyggebjerg, A. K. & Friedrichsen, A. (2006).
Engleskrift: Om englen i litteraturen. (1 udg.) Multivers.