Broström, S., Sortland, M., Frøkjær, T. & Norge, Sverige, Finland, Island, S. F. F. A. N. L. (2013).
Teorigrundlag NatGrep: teoretisk fundament for studiemodul i NatGreb. (1. udg.) Institut for Uddannelse og Pædagogik, Aarhus Universitet.
Broström, S. (2013).
Didaktik i institutionen. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. udg., s. 131-144). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S. (2013).
Leg og læring. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1 udg., s. 223-234). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S. (2013).
Børnehave. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. udg., s. 619-629). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S., Sandberg, A., Johansson, I., Margetts, K., Nylande, B., Frøkjær, T., Kieferle, C., Seifert, A., Roth, A., Ugaste, A. & Vrinioti, K. (2015).
Preschool teachers’ views on children's learning: an international perspective.
Early Child Development and Care,
185(5), 824-847.
https://doi.org/10.1080/03004430.2014.958483