Kjeldsen, T. H.
& Blomhøj, M. (2014).
Taxicab Geometry. I J. W. Lott & C. J. Lott (red.),
Mathematics Lessons Learned from Across the World: Prekindergarten - Grade 8 (s. 91-99). National Council of Teachers of Mathematics.
Kjærbæk, L.
, Broström, S., Søndergaard Knudsen, , H. B., Jensen de Lopez, K., Holm, L., Meidell Sigsgaard, A.-V., Holmen, A., Ahrenkiel, A., Hansen, C. F., Engberg-Pedersen, E.
, Laursen, H. P., Karrebæk, M. S., Daryai-Hansen, P., Thomsen, P., Brouwer, R., Mengal, S. & Cadierno, T. (2023).
Pædagoger skal bruge tiden på at udvikle børns sprog – ikke på at lave sprogscreeninger. Information.
https://www.information.dk/debat/2023/10/paedagoger-bruge-tiden-paa-udvikle-boerns-sprog-paa-lave-sprogscreeninger
Kjær, B. & Smidt, S. (2002).
Det pædagogiske indhold i dagtilbudene. I
Pædagogik og politik i kommunerne: Socialministeriets evaluering af formålsbestemmelsen om dagtilbud til børn i Lov om social service (s. 107-131). CASA, Højvangseminariet og RUC.