Arnbak, E. & Mejding, J. (2013).
Læsning. I N. Egelund (red.),
PISA 2012: danske unge i en international sammenligning (s. 86-96). KORA, Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning, 978-87-7488.
Armaganijan, L. V., Toff, W. D.
, Nielsen, J. C., Andersen, H. R., Connolly, S. J., Ellenbogen, K. A. & Healey, J. S. (2012).
Are Elderly Patients at Increased Risk of Complications Following Pacemaker Implantation? A Meta-Analysis of Randomized Trials.
Pacing and Clinical Electrophysiology,
35(2), 131-134.
https://doi.org/10.1111/j.1540-8159.2011.03240.x
Antonius, S., Haines, C.
, Jensen, T. H., Niss, M. & Burkhardt, H. (2007).
Classroom activities and the teacher. I W. Blum, P. L. Galbraith, H.-W. Henn & M. Niss (red.),
Modelling and applications in mathematics education: The 14th ICMI Study (s. 295-308). Springer.
Ankerstjerne, T.
& Broström, S. (2013).
Indledning. I T. Ankerstjerne & S. Broström (red.),
Håndbog til pædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. udg., s. 13-16). Hans Reitzels Forlag.
Ankerstjerne, T.
& Broström, S. (2013).
Pædagogens arbejdsområder. I S. Broström & T. Ankerstjerne (red.),
Håndbog tilpædagoguddannelsen: ti perspektiver på pædagogik (1. udg., s. 595-604). Hans Reitzels Forlag.