Moos, L. (2019).
Denmark: the Danish educational system. I S. da Cruz Martins, L. Capucha & J. Sebastiao (red.),
School autonomy, organization and performance in Europe: a comparative analysis for the period from 2000 to 2015 (s. 81-88). CIES-IYL.
Moos, L. (2020).
Folkeskolen: folkets skole? I K. Bønløkke Braad & B. Jakobsen (red.),
Undervisningskompetence: en grundbog til læreruddannelsen (s. 21-36). Samfundslitteratur.
Moos, L. (2022).
Contracts in governance. I N. S. K. Pang & P. W. K. Chan (red.),
School Governance in Global Contexts: Trends, Challenges and Practices (s. 21-36). Routledge.
Møller, H., Carney, S., Madsen, U. A., Ravn, B., Kofod, K., Moos, L. (red.), Hermansen, M. (red.) & Krejsler, J. (red.) (2002).
Genrebrug i uddannelser: Genrefokuseret diskursanalyse af tre eksempler på rektorvelkomsttaler. I
Professionalisering og ledelse (1 udg.). Dafolo.
Møller, H. L.
, Arnbak, E., Petersen, D. K., Poulsen, M., Juul, H. & Elbro, C. (2014).
Teknisk rapport om ordblindetesten. Center for Læseforskning, Københavns Universitet.
https://ordblindetest.nu/vejleder/pdf/TekniskRapportOrdblindetesten.pdf
Møller, H. L.
, Arnbak, E., Petersen, D. K., Poulsen, M., Juul, H.
& Elbro, C. (2015).
Vejledning til Ordblindetesten.nu.
http://ordblindetest.nu/vejleder
Møller, K. S., Ngowi, H.
, Magnussen, P., Magne, J., Kabululu, M.
& Johansen, M. V. (2020).
The effect of temperature and time on the viability of Taenia solium metacestodes in pork.
Veterinary Parasitology: Regional Studies and Reports,
21, Artikel 100436.
https://doi.org/10.1016/j.vprsr.2020.100436