Broström, S. (2020).
Forord. I K. Struve (red.),
Det pædagogiske blik på Aristoteles: at tænke med Aristoteles i den fysiske og digitale praksis (s. 7-8). Historia.
Broström, S. (2020).
Læring. I E. Klange & M. Johansen (red.),
Det, vi er sammen om: det fælles pædagogiske grundlag i praksis (1 udg., Bind 1, s. 155-167). Artikel 10 Dafolo.
Broström, S. (2022).
Anton Makarenko. I M. Borggaard, M. Jørgesen, L. Madsen & D. Tofteeng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (1 udg., Bind 1, s. 57-74). Akademisk Forlag.
Broström, S. (2022).
Lev Vygotsky. I M. Borggaard, M. Jørgensen, L. Madsen & D. Tofteeng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (s. 75-92). Akademisk Forlag.
Broström, S. (2023).
Mål og indhold. I T. Ankerstjerne (red.),
Temaer og aktiviteter i skole- og fritidspædagogik (s. 227-242). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S., Frøkjær, T., Jørgensen, P. R., Rud, C. & Lypart, A.-M. (2023).
Bæredygtighed i pædagogikken = Noget alvorstungt og docerende? NEJ = En masse nysgerrighed, leg, fantasi og skabende virksomhed! 0-14,
33(3), 62-67. Artikel 12.