Hvenegård-Lassen, K., Staunæs, D. & Khawaja, I. (2024). Intersektionalitet og racegørelse. I D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (red.), Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (s. 227-242). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Hundebøl, J. (2008). Disorganising Bureaucracies. Afhandling præsenteret på Managing the Construction of Buildings, Copenhagen, November 2008, Copenhagen, Danmark.
Huggler, J. (2009). Hegel's phenomenology of rationality. I A. Sørensen, M. Raffnsøe-Møller & A. Grøn (red.), Dialectics self-consciousness and recognition: the Hegelian legacy (s. 13-43). NSU Press.
Huggler, J. (2009). Kemp, Kant og den evige fred. I H. M. Hendriksen, P. Kemp & A.-M. E. Olsen (red.), Udfordringer: dialoger med Peter Kemp (1 udg., s. 132-144). Tiderne Skifter.
Huggler, J. (2008). Viden, tro og tænkning. I H. V. Frandsen (red.), Pædagogiske værdier & religion (s. 13-35). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Huggler, J. & Oettingen, A. V. (2011). Arbejde eller dannelse? I A.-M. E. Olsen (red.), Pædagogiske værdier & etik (s. 125-146). Aarhus Universitetsforlag.
Huggler, J. (2012). Immanuel Kant (1724-1804). I P. Ø. Andersen & T. Ellegaard (red.), Klassisk og moderne pædagogisk teori (2 udg., s. 710-714). Hans Reitzels Forlag.