Broström, S. (2011).
Efter Karsten og Wolfgang. I K. K. B. Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (red.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (1 udg., s. 19-26). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Broström, S. (2011).
Dansk forord. I S. Soneff Ellegaard (red.),
Lærerig leg: børns læring gennem samspil (Bind 1, s. 7-12). Dafolo.
Broström, S., Sandberg, A., Johansson, I., Frøkjær, T., Kieferle, C., Seifert, A., Roth, A., Tull, M., Ugaste, A. & Laan, M. (2017).
Children’s perspective on learning: an international study in Denmark, Estonia, Germany and Sweden.
Early Childhood Education Journal,
45(1), 71-81.
https://doi.org/10.1007/s10643-015-0759-5
Broström, S., Anna-Maija, P., Johannesson, E. M., Estola, E., Emilson, A. & Einarsdóttir, J. (2016).
Interpreting values in the daily practices of Nordic preschools: a cross-cultural analysis.
International Journal of Early Childhood,
48(2), 141–159.
https://doi.org/10.1007/s13158-016-0163-3
Broström, S., Johansson, E. M., Emilson, A., Röthle, M. & Einarsdóttir, J. (2016).
Individual and collective rights expressed educator and child interactions in Nordic preschools: Individuelle og kollektive rettgheder udtrykt I barn-voksen interaction I nordiske børnehaver.
International Journal of Early Childhood,
48(2), 209-224.
https://doi.org/10.1007/s13158-016-0164-2