Egelund, N. (2011).
Forord. I Dansk Skoleskak (red.),
Skoleskak som forebyggende specialundervisning (s. 3-3). Dansk Skoleskak.
Dahl, K. K. B., Læssøe, J. & Simovska, V. (2011).
Forord. I K. K. B. Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (red.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence : inspireret af Karsten Schnack (s. 5-6). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Larsen, M. S., Jensen, B., Kousholt, D., Johansson, I., Moser, T. & Niels, P. (2011).
Forskningskortlægning og forskervurdering af skandinavisk forskning i året 2009 i institutioner for de 0-6 årige.
Clearinghouse-forskningsserien,
2011(7), 1-137.
http://www.dpu.dk/fileadmin/www.dpu.dk/danskclearinghouseforuddannelsesforskning/udgivelser/Forskningskortlaegning16012011.pdf
Benn, J. (2011).
Fra almendidaktik til fagdidaktik: hjemkundskab et eksempel. I K. Kragh Blume Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (red.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (s. 51-58). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.