Krause-Jensen, J., Nyquist, J., Finn, M., Jensen, Ø., Frederiksen, C. (red.), Grøholdt, H. & Osiecka, E. (2024).
Periodisk evaluering av bachelorprogrammet og årsstudiet i sosialantropologi ved NTNU i Trondheim. Institutt for sosialantropologi.
Kratochvil, T., Lebedíková, M. Š., Vaculik, M., Prochazka, J.
& Lieberoth, A. (2025).
Gamified goal-setting: leaderboards effects differs across quantitative, qualitative, and perceived performance.
Learning and Individual Differences,
121, Artikel 102708.
https://doi.org/10.1016/j.lindif.2025.102708
Kowal, M., Coll-Martín, T., Ikizer, G.
, Rasmussen, J., Eichel, K., Studzińska, A., Koszałkowska, K., Karwowski, M., Najmussaqib, A., Pankowski, D.
, Lieberoth, A. & Ahmed, O. (2020).
Who is the Most Stressed During the COVID-19 Pandemic? Data From 26 Countries and Areas.
Applied Psychology: Health and Well-Being,
12(4), 946-966.
https://doi.org/10.1111/aphw.12234
Knoop, H.-H., Myszak, A.
& Nørby, S. (2008).
Væsentlige tendenser og teorier. I A. Myszak & S. Nørby (red.),
Positiv psykologi: En introduktion til videnskaben om velvære og optimale processer (s. 42-70). Hans Reitzels Forlag.
Kjær, B., Bach, D., Dannesboe, K. I. & Kryger, N. (2020).
Det ikke-parate barn: når risiko-, optimerings-, og diagnosetænkning mødes. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 66-95). Frydenlund Academic.
Kjær, B., Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution. Frydenlund Academic. Velfærd, professioner og hverdagsliv under forandring
Jørgensen, N. J.
, Dannesboe, K. I., Kousholt, D., Clemensen, N. & Winther, I. W. (2024).
Familieliv i krise og forandring. Betydningen af pandemi og klimaforandringer for forældreskabsidealer i Danmark.
Barn – Forskning om barn og barndom i Norden,
42(1), 6–21.
https://doi.org/10.23865/barn.v42.5742
Jensen, L. X., Christensen, I.-M. F., Stegeager, N., Stenalt, M. H.
, Nørgård, R. T. & Godsk, M. (2025).
GenAI og danske tidsskrifter: Muligheder, retningslinjer og etiske problemstillinger. Abstract fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference 2025, Kolding , Danmark.