Esbensen, G. L., Hasse, C., Mathiasen, M. K., Breum, M., Pedersen, K. P., Brinks Andersen, E.
, Harrekilde, S., Arason, N.
, Rieland, S., Lund Mathisen, L. & Sayedmirza, A. (2016).
Robotter i folkeskolen: begrundelser, visioner, faktisk brug og udfordringer i normalklasser . Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.166.132
Bøttcher, L., Stadskleiv, K., Berntsen, T., Christensen, K., Ödman, P., Korsfelt, Å. & Kihlgren, M. (2016).
Systematic cognitive monitoring of children with cerebral palsy: the development of an assessment and follow-up protocol.
Scandinavian Journal of Disability Research,
18(4), 304-315.
https://doi.org/10.1080/15017419.2015.1091035
Pedersen, M. K., Skyum, B., Heck, R., Müller, R., Bason, M., Lieberoth, A. & Sherson, J. (2016).
Virtual learning environment for interactive engagement with advanced quantum mechanics.
Physical Review Physics Education Research,
12(1), Artikel 013102.
https://doi.org/10.1103/PhysRevPhysEducRes.12.013102
Bøttcher, L. (2015).
Handicap og udsathed. I T. Erlandsen, N. Rosendal Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.),
Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 197-206). Hans Reitzels Forlag.
Dannesboe, K. I., Krab, J.
, Kryger, N., Akselvoll, M. Ø., Øster, B.
& Schmidt, M. C. S. (2015).
Institution og familie: intensiveret samarbejde og forskydninger af ansvar.
Dansk Pædagogisk Tidsskrift, (4), 2.
Hasse, C. (2015).
Multistable roboethics. I J. K. B. O. Friis & R. P. Crease (red.),
Technoscience and postphenomenology: the Manhattan papers (s. 169-188). Rowman & Littlefield Publishers.