Hanghøj, T., Misfeldt, M.
, Bundsgaard, J. & Fougt, S. S. (2018).
Unpacking the domains and practices of game-oriented learning. In H. C. Arnseth, T. Hanghøj, T. Duus Henriksen, M. Misfeldt, R. Ramberg & S. Selander (Eds.),
Games and education: designs in and for learning (pp. 29-46). Brill | Sense.
https://doi.org/10.1163/9789004388826_003
Rasmussen, J., Rasch-Christiansen, A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D. & Smith, E. (2019).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik (2. runde): et overvejende kvalitativt mixed-method studie (2. runde). (1 ed.) Århus Universitet.
https://www.uvm.dk/publikationer/2019/190927-undervisning-i-faelles-maal-i-dansk-og-matematik
Rasmussen, J., Rasch-Christensen , A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D., Lorenzen, R.
& Torre, A. (2017).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik: et overvejende kvalitativt mixed methods studie. Danish School of Education, Aarhus Universitet og UC VIA.
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Aktuelt/Ebog_-_Undervisning_med_Faelles_Maal_i_dansk_og_matematik.pdf