van Rooij, A. J., Ferguson, C. J., Colder Carras, M., Kardefelt-Winther, D., Shi, J., Aarseth, E., Bean, A. M., Bergmark, K. H., Bruss, A., Coulson, M., Deleuze, J., Dullur, P., Dunkels, E., Edman, J., Elson, M., Etchells, P. J.
, Fiskaali, A., Granic, I., Jansz, J. ... Przybylski, A. K. (2018).
A weak scientific basis for gaming disorder: let us err on the side of caution.
Journal of Behavioral Addictions,
7(1), 1-9.
https://doi.org/10.1556/2006.7.2018.19
Ferguson, M., Deterding, S.
, Lieberoth, A., Andersen, M., Devlin, S., Kudenko, D. & Walker, J. A. (2020).
Automatic Novelty Detection in LEGO Ducks. Paper presented at International Conference on Computational Creativity, Coimbra, Portugal.
Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 33-65). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Appendiks: om forskningsprojektets empiri og metode. In A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (Eds.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (pp. 243-251). Frydenlund Academic.
Aagaard, J., Friis, J. K. B.
, Sorenson, J., Tafdrup, O. A. & Hasse, C. (2018).
An Introduction to Postphenomenological Methodologies. In J. Aagaard, J. K. B. Friis, J. Sorenson, O. Tafdrup & C. Hasse (Eds.),
Postphenomenological Methodologies: New Ways in Mediating Techno-Human Relationships (pp. xi-xxx). Lexington Books.
https://www.statsbiblioteket.dk/au/?locale=da#/search?query=recordID:"sb_6391578"
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M.
, Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L., Køhrsen, L., Misfeldt, M.
, Nørgård, R. T., Nortvig, A.-M. & Rehder, M. M. (2022).
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning.
https://emu.dk/sites/default/files/2022-01/gsk_teknologiforståelse_Slutrapport_anbefalinger%20til%20uddannelse%20af%20lærere%20og%20pædagoger.pdf