Wieser, C., Besic, E., Findenig, I., Kukovetz, B., Paleczek, L., Pernsteiner-Koller , C., Reisenbauer, S. & Sprung, A. (2019).
Service Learning im Bereich Flucht und Migration: ein Beitrag zur gesellschaftlichen Verantwortung und zur Entwicklung von pädagogischem Wissen im Studium. In E. Hillebrand-Augustin, G. Salmhofer & L. Scheer (Eds.),
Responsible university: Verantwortung in Studium und Lehre (pp. 115-130). Leykam Buchverlag.
Wiegman, I.-M., Nielsen, T. W., Sørensen, O. H.
, Bramming, P., Møller, N. & Pedersen, F. (2010).
Benchmark og videndeling i netværk som metode til at skabe bedre arbejdsmiljø i
kundecentre: en rapport om AMICA-projektet. Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.
http://www.arbejdsmiljoforskning.dk/da/nyheder/arkiv/2010/~/media/Boeger-og-rapporter/amica-rapport.pdf
Wiberg, M., Buus, A. M., Grundahl, T. H., Hamilton, S. D. P., Rasmussen, P. & Thomsen, U. N. (2012).
Brug af evidensbaserede metoder i seks pædagogiske institutioner: Når evidens møder den pædagogiske hverdag Rapport 3, august 2012. Aalborg Universet, Institut for Læring og Filosofi. Forskningsrapport No. 26
Wiberg, M., Buus, A. M., Grundahl, T. H., Hamilton, S. D. P., Rasmussen, P. & Nørtoft, U. (2012).
En kortlægning af arbejdet med evidensbaserede metoder i daginstitutioner i tre kommmuner. Når evidens møder den pædagogiske hverdag, rapport 2. Aalborg Universitet, Institut for Læring og Filosofi. Forskningsrapport No. 25