Rentzou, K., Slutsky, R., Mine, G.-G.
, Kragh-Müller, G., Tuul, M. & Paz-Albo, J. (2023).
A Cross-Cultural Study on Factors Affecting Children's Agentic Action in Their Play.
International Journal of Early Childhood,
55(1), 89-112.
https://doi.org/10.1007/s13158-022-00335-w
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. I S. Hudecek & K. Avenstrup (red.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 udg., s. 7-11). Dafolo.
Skovbjerg, H. M., Hansen, J. H., Sand, A.-L., Jensen, J.-O.
, Lieberoth, A., Lasthein Lehrmann, A. & Jørgensen, H. H. (2022).
"MÅ jeg være med?": En forskningsrapport om leg, inklusion og fællesskab i skolen. Designskolen Kolding.
Slutsky, R.
, Kragh-Müller, G., Rentzou, K., Tuul, M., Gol-Guven, M., Foerch, D. & Paz-Albo, J. (2021).
A cross-cultural study on technology use in preschool classrooms: early childhood teacher’s preferences, time-use, impact and association with children’s play.
Early Child Development and Care,
191(5), 713-725 .
https://doi.org/10.1080/03004430.2019.1645135
Broström, S. (2020).
Læring. I E. Klange & M. Johansen (red.),
Det, vi er sammen om: det fælles pædagogiske grundlag i praksis (1 udg., Bind 1, s. 155-167). Artikel 10 Dafolo.
Broström, S. (2019).
Leg i 1. klasse. I A. Andreassen Becher, E. Bjørnestad & H. D. Hogsnes (red.),
Lek i begynneropplæringen: lekende tilnærminger til skole og sfo (s. 43-56). Universitetsforlaget.