Patientuddannelse i hverdagsliv

Pd.d.-forsvar ved cand.cur. Lisbeth Hybholt.

Torsdag 19. marts 2015,  kl. 13:00 - 16:00

Sted

Lokale D169, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

(Dørene lukkes præcist)

Bedømmelsesudvalg:

• Lektor Linda Kragelund, (formand), Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)
  • Professor Aslak Steinsbekk, Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet
  • Professor emeritus Ole Dreier, Institut for Psykologi, Københavns Universitet

Hovedvejleder

• Lektor Line Lerche Mørck, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Forsvaret ledes af lektor Niels Christian Mossfeldt Nickelsen, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Afhandlingen ligger til gennemsyn hos Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Tuborgvej 164, bygning D, lokale 329, sekretariatet.

Læs kort præsentation af afhandlingen her

Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) er vært ved en efterfølgende reception. Deltagelse er gratis, men af praktisk grunde bedes man tilmelde sig ph.d.-forsvaret her.