Teknologi på læreruddannelsen - en forestillet eller en realiseret praksis? En virksomhedsteoretisk analyse af objekter, motiver og rettetheder på samfunds, institutions- og undervisningsniveau

Ph.d.forsvar ved cand.pæd. i pædagogisk psykologi Ann-Thérèse Arstorp.

Oplysninger om arrangementet

Mandag 8. juni 2015,  kl. 13:00 - 16:00

Sted

Lokale D174, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

(Dørene lukkes præcist)

Bedømmelsesudvalg:

• Professor Jeppe Bundsgaard (formand), Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)
  • Professor Inger Eriksson, Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms Universitet
  • Forskningschef Andreas Rasch Christensen, VIA University College

Hovedvejleder

• Professor Cathrine Hasse, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Forsvaret ledes af lektor Niels Christian Mossfeldt Nickelsen, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Afhandlingen ligger til gennemsyn hos Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Tuborgvej 164, bygning D, lokale 329, sekretariatet.

Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) er vært ved en efterfølgende reception. Deltagelse er gratis, men af praktisk grunde bedes man tilmelde sig ph.d.-forsvaret her.