Professionel Musiklærerpraksis. Professionsviden og lærer-kompetence med særligt henblik på musikundervisning i grundskole og musikskole samt læreruddannelse hertil

Ph.d.-forsvar ved cand.pæd. Finn Holst.

Torsdag 19. september 2013,  kl. 14:00 - 17:00

Sted

Lokale D174, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

(Dørene lukkes præcist)

Bedømmelsesudvalg:

• Lektor Frederik Pio (formand), Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)
  • Professor, Geir Johansen, Norges Musikhøgskole, Oslo
  • Professor, Bengt Olsson, Högskolen for scen og musik, Göteborg

Hovedvejleder:

• Lektor Sven-Erik Holgersen, Aarhus Universitet Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Medvejleder:

• Professor Per-Fibæk Laursen, Aarhus Universitet Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Forsvaret ledes af forskeruddannelsesprogramleder Monica Carlsson, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU).

Afhandlingen ligger til gennemsyn hos Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Tuborgvej 164, bygning D, lokale 329, sekretariatet.

Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) er vært ved en efterfølgende reception.

Læs et resumé her