Når børn vælger litteratur – Læsevaneundersøgelse perspektiveret med kognitive analyser

Ph.d.-forsvar ved cand. mag. Stine Reinholdt Hansen.

Torsdag 21. august 2014,  kl. 13:00 - 16:00

Sted

Lokale D169, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

(Dørene lukkes præcist)

Bedømmelsesudvalg:

• Lektor Nina Christensen (formand), Aarhus Universitet, Institut for Æstetik og Kommunikation
  • Lektor Karin Esmann Knudsen, Syddansk Universitet, Institut for Kulturvidenskaber
  • Lektor Björn Sundmark, Malmö Högskole, Fakulteten for lärende og samhälle

Hovedvejleder

• Lektor Anna Karlskov Skyggebjerg, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Medvejleder

• Lektor Jan Mejding, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU)

Forsvaret ledes af lektor Bergthora Kristiansdottir.

Afhandlingen ligger til gennemsyn hos Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Tuborgvej 164, bygning D, lokale 329, sekretariatet.

Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) er vært ved en efterfølgende reception.