Konference: Midt i en læringstid - læringsteorier mellem politik og praksis

Learning Lab Denmark og Forskningsprogrammet i Kompetenceudvikling i et Livslangt Perspektiv inviterer til konference på Danmarks Pædagogiske Universitetsskole

Som opfølgning på sidste års konference med Etienne Wenger, Peter Jarvis og Knud illeris afholder Learning Lab Denmark og Forskningsprogrammet i Kompetenceudvikling i et Livslangt Perspektiv på DPU d. 12. september en halvdags-konference i forbindelse med udgivelsen af Knud Illeris (red.) Midt i en læringstid - læringsteorier mellem politik og praksis.

På konferencen vil oplægsholderne (Knud Illeris, Per Schultz Jørgensen og Steen Nepper Larsen) kritisk undersøgende placere en række af antologiens læringsteoretikere i en samfundsmæssig sammenhæng og diskutere læringsteoriernes relevans med hinanden og deltagerne.

Læs hele programmet på konferencens hjemmeside

Mange hilsner

Henrik Nitschke