Gymnasieskolernes Lærerforenings uddannelsespris

Susanne Murning (Center for Ungdomsforskning, Institut for Pædagogik, DPU) er blevet tildelt Gymnasieskolernes Lærerforenings uddannelsespris

Gymnasieskolernes Lærerforening, GL, har uddelt årets uddannelsespris til Susanne Murning (Center for Ungdomsforskning, Institut for Pædagogik, DPU), Lars Ulriksen (Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet) og Aase Bitsch Ebbensgaard (Inst. for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, Syddansk Universitet) for deres arbejde med projektet "Social arv i de gymnasiale uddannelser".

Prisen gives til institutioner eller enkeltpersoner, der har gjort et særligt stykke arbejde for de gymnasiale uddannelser, særligt med henblik på at højne kvaliteten eller forbedre vilkårene.

Læs begrundelsen for tildelingen på Gymnasieskolernes Lærerforenings hjemmeside.

Læs mere om projektet her.