Efter World Trade Centers fald: Pædagogisk filosofi i en sårbar verden

Den 4. december 2001 holder professor Peter Kemp tiltrædelsesforelæsning. Forelæsningen finder sted på Emdrupvej 101, Festsalen, klokken 14-15

Professor dr.phil. Peter Kemp tiltræder en stilling som leder af Institut for Pædagogisk Filosofi ved Danmarks Pædagogiske Universitet. I den anledning holder han en forelæsning med titlen 'Efter World Trade Centers fald: Pædagogisk filosofi i en sårbar verden'.
Peter Kemp var tidligere leder af Institut for Filosofi,Retorik og Pædagogik ved Københavns Universitet. I anledning af sin fratrædelse fra denne stilling holder han den 30. november en forelæsning med titlen: 'Det filosofiske spørgsmål: Hvad er filosofi' i Njalsgade 80, auditorium 8.1.13 klokken 15.15-16.