Den første Master fra universitetets nye uddannelser

Anne Tellerup Berner blev i dag ( 18. juni 2002) Master i Voksenuddannelse, og i den anledning overrakte uddannelseschef Arne Carlsen blomster og eksamensbevis ved en lille højtidelighed. Anne Tellerup Berner er ansat på Social- og sundhedsskolen i Brøndby.

Arne Carlsen udtrykker stor glæde over dette første bevis på, at universitetets nye uddannelser nu er klar til at tilbyde blandt andre erhvervslivet kandidater fra en række spændende nye uddannelser inden for det pædagogiske område.

Uddannelseschefen peger også på, at dagens glædelige begivenhed falder sammen med de første sikre tegn på, at et stort antal ansøgere er udtryk for en stigende interesse for universitetets masteruddannelser.

Til september starter to nye masteruddannelser: Master i Professionsuddannelse og Fleksibel Master; Det bringer universitets samlede masterprogram op på i alt seks masteruddannelser. Uddannelserne dækker en bred vifte af tilbud inden for det pædagogiske felt, men fælles for masteruddannelserne er, at de er erhvervsrettede, forskningsbaserede og tager udgangspunkt i arbejdsmarkedets behov.

""