Bekendtgørelser om kandidat- og masteruddannelser

Der er henholdsvis den 19. juni og den 28. juli 2002 vedtaget bekendtgørelser om universitetets kandidatuddannelser og om tre af de masteruddannelser der udbydes på DPU.

Den 19. juni 2002 fastsatte Ministeriet for Videnskab, Teknologi og Udvikling det retlige grundlag for master i voksenuddannelse, master i sundhedspædagogik og master i pædagogisk IT. Den 28. juli blev grundlaget for kandidatuddannelserne på Danmarks Pædagogiske Universitet fastsat.

Bekendtgørelse om uddannelsen til Master i Voksenuddannelse (MVO), uddannelsen til Master i Sundhedspædagogik (MSU) og uddannelsen til Master i Pædagogisk IT (MPI)
BEK nr. 484 af 19/06/2002

Bekendtgørelse om de pædagogiske kandidatuddannelser ved Danmarks Pædagogiske Universitet
BEK nr 536 af 28/06/2002