Tænkningens veje – Et festskrift til Søren Gosvig Olesen

Bogreception ved Per Jepsen.

Oplysninger om arrangementet

Fredag 28. oktober 2016,  kl. 14:00 - 16:00

Sted

Lokale D170, DPU, Aarhus Universitet, Campus Emdrup, Tuborgvej 164, 2400 København NV

Spørgsmålet om, hvad filosofi er, er selv et filosofisk spørgsmål. I denne bog, der er et festskrift til filosoffen Søren Gosvig Olesen, indkredser ni forskellige forfattere spørgsmålet gennem artikler om alt fra forholdet mellem filosofi og videnskab til filosofiens rolle i det digitale samfund. Bogen er redigeret af adjunkt Per Jepsen fra DPU, og instituttet inviterer derfor til reception d. 28.10.2016 fra klokken 14 til 16. Der vil være en kort introduktion til bogen ved redaktøren og to kortere oplæg af ca. en halv times varighed i alt. Herefter er Afdeling for pædagogisk filosofi og generel pædagogik vært ved en reception.

Kontakt: Per Jepsen, peje@edu.au.dk